In dienst van Vlint heb ik meerdere offline uitingen ontworpen. Iedere uiting is gemaakt voor en in de huisstijl van Vlint en zijn dochterbedrijven.
Voor Huisfilter heb ik meerdere uitingen gemaakt welke op de eerste afbeelding te zien zijn. Deze bevat de ontwerpen van een sticker, een infographic en de voor- en achterzijde van een flyer. De volgende afbeelding bevat het ontwerp voor een driehoekig bord. Dit bord wordt gebruikt voor een akoestische tunnel die op verschillende beurzen opgesteld kan worden.
De afbeelding met de vogels is gebruikt voor een van meerdere visuals op een lange, maar smalle muur. Deze heb ik daarom met behulp van Photoshop verlengd.
Ook heb ik zelf begeleidende iconen gemaakt voor een instructieblad van een van de dochters. Daarna is het ontwerp van een veiligheidsfolder te zien welke duidelijk alle dochterbedrijven van Vlint laat zien op de voorzijde.
Voor Vilton heb ik ook meerdere uitingen gemaakt, waaronder de hier getoonde folder, visual en advertenties. De folder is onderdeel van een actie waar ook een webpagina aan verbonden is. De visual is dubbelzijdig en ongeveer 3 x 2 meter groot. De eerste advertentie is vrij strak opgemaakt en laat hierdoor dan ook goed het te adverteren product zien. Voor de tweede advertentie had ik, zoals te zien, niet dezelfde ruimte als op de eerste. Daarom heb ik er hier voor gekozen om de begeleidende tekst in de vrije hoek te plaatsen.
Als laatste zijn de ontwerpen voor de nieuwe bedrijfsbussen te zien van 3 dochterbedrijven. Deze hebben allen dezelfde elementen waardoor deze herkenbaar zijn.